Historie značky H. Upmann je datována od roku 1844, kdy Herman Upmann, německý bankéř, začal používat speciální imprintované boxy doutníků jako propagační předměty své banky. Tato kombinace se úspěšně osvědčila, čímž vznikla značka H. Upmann a trvá dodnes. Úspěch této značky byl oceněn cenou sedmi zlatých medailí u příležitosti konání sedmi mezinárodních výstav mezi roky 1862 a 1983. Tyto ceny i dnes stále zdobí litografický interiér boxu. Značka H. Upmann byla roku 1922 prodána britské firmě J. Frankau a nakonec v roce 1935 firmě Menendez, Carcia & Cia. Je známá žádost prezidenta Johna F. Kenedyho, kterou vznesl na svého mluvčího Sierra Salingera, aby ještě v podvečer před deklarací amerického obchodního embarga v roce 1961 obdržel doutníky Petit Upmanns. Doutníky této značky jsou dostupné ve velké škále ručně vyráběných velikostí od jemných až po středně silné.
Síla: středně jemné (2)